Input Management

Automatiser indgående ordrer/fakturaer, og spar 50-200 kr. pr. ordre eller faktura

Med Lasernet kan hele ordreprocessen automatiseres. I mange virksomheder modtages ordrer ad mange forskellige kanaler (telefon, email, fax, papir) og i mange forskellige formater (Excel, WEB, XML, rå tekst) til manuel indtastning i jeres ERP-system.

Lasernet kan modtage alle dataformater fra alle dine kunders forskellige ERP-systemer. Lad Lasernet modtage ordrerne og levere disse direkte ind i en ordrekladde i din virksomheds ERP-system.

Input management

Ved at modtage kundernes fakturarer elektronisk kan Lasernet læse disse ind i jeres ERP system eller faktura god-kendelsessystem - i alle elektroniske data formater med eller uden brug af OCR teknologi. Derved får I en langt mere automatiseret og mindre fejlbehæftet process med indgående fakturaer.

Lasernet OCR og PDF Input er ekstramoduler til Lasernet. 

Der er ingen transaktionsudgifter i forbindelse med anvendelsen af Lasernet Input Management, hvilket gør løsningen ekstra attraktiv for virksomheder der allerede anvender Lasernet eller har mange indgående dokumenter.

Se en kort film (30 sek) omkring Lasernet input management med OCR og Tabellaes Best Practice Pack:

 

Klik her for at se mere (brochure i PDF)

Tabellae  • Denmark • Sweden • Norway • www.tabellae.com